PERSOANE INTERESATE

O FI BINE, O FI RAU !?


sâmbătă, 27 martie 2010

ALESSIEI

DAR UNDE DRAGOSTE NU E NIMIC NU E  
Sf. Apostol Pavel Intaia epistola catre Corinteni
CAPITOLUL  13 
Dragostea şi bunurile ei.





1. De aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor, iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător. 
2. Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt. 
3. Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte. 
4. Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte. 
5. Dragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul. 
6. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr. 
7. Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă. 
8. Dragostea nu cade niciodată. Cât despre proorocii - se vor desfiinţa; darul limbilor va înceta; ştiinţa se va sfârşi; 
9. Pentru că în parte cunoaştem şi în parte proorocim. 
10. Dar când va veni ceea ce e desăvârşit, atunci ceea ce este în parte se va desfiinţa. 
11. Când eram copil, vorbeam ca un copil, simţeam ca un copil; judecam ca un copil; dar când m-am făcut bărbat, am lepădat cele ale copilului. 
12. Căci vedem acum ca prin oglindă, în ghicitură, iar atunci, faţă către faţă; acum cunosc în parte, dar atunci voi cunoaşte pe deplin, precum am fost cunoscut şi eu. 
13. Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea. 
Asculta mai multe audio Diverse

7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. happy..
    Tu stii ce este Dragostea !
    Ai trait-o ( ai cunoscut-o, ai observat-o ) !
    Doar ca, esti in lume si te-au frant legile acesteia ...
    Nu ai gresiti . Esti vie ...si luminezi !

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc pentru înţelegere, Nima. Ca de obicei, eşti prea bună cu mine, iar cuvintele tale mă onorează. Mi-aş dori să fie cum spui.
    Totuşi, nu legile m-au frânt, ci felul în care unii oameni le interpretează. Dar acest fapt face parte din procesul de învăţare, e parte a evoluţiei fiecăruia dintre noi şi trebuie să am răbdare. Toţi avem de îndeplinit o menire şi, deşi pe mine mă întristează felul în care mă simt, poate că e parte a acestui proces, aşa că voi căuta să înţeleg care fragment de poveste mi se adresează.
    O duminică încărcată cu lumină, îţi doresc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dan dragă, :))

    ai abătut asupra neuronului meu vălătuci de ceaţă groasă..:))

    MIE imi este dedicat acest post?!?:))
    Sunt mult mai tentată să cred că nu, devreme ce MIE nu-mi spune chiar NIMIC :((

    Mesajul acesta al tău are vreo legătură cu blogul meu, cu tematica lui?!
    Am greşit cu ceva pe-acolo cumva?!? Am spus ceva...interzis? Ori, poate, obscen?! Sau ceva ce-ar aduce atingere în vreun fel oarecare...spiritului creştinismului?!
    Se pare că da, fiindcă mă trimiţi expres (scris plus vorbit!) la textele sacre..:(

    Spune-mi drept, rogu-te: ai primit cumva ("pe surse":)) niscaiva informaţii cum că m-ar paşte vreun "tratament" îndelungat pe bază de smoală fierbinte şi, ca prieten, nu ştii cum să mă averizezi, fie şi aşa, mai încifrat, ca să nu se prinză "duşmanul"?!:))))

    Dar dacă ACESTA este motivul, de ce ai preferat să-mi laşi acolo, la mine, "la locul faptei" DOAR un surâs şi mi te adresezi LA TINE pe blog???

    Nu înţeleg NIMIC! Chiar nimic..:(((

    Chiar şi aşa însă, eu ÎŢI MULŢUMESC măcar pentru faptul că ai mai trecut pe "maidanul cu dragoste" după o aşa misterioasă şi îndelungată "dispariţie"...
    Ţi-am simţit lipsa...

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna dimineata tuturor!

    Am postat aceasta perla literara si sper ca nu am gresit. E pentru toata lumea si in special pentru tematica blogului alessiei. Nu cred ca am facut ceva rau. Daca v-a placut ma bucur sincer. Va multumesc pentru vizita. Cu tot dragul.:)

    RăspundețiȘtergere

Eu, buricul pamantului zic asa: