PERSOANE INTERESATE

O FI BINE, O FI RAU !?


marți, 20 martie 2012

CIORDEALA DE LUMINA


FURTUL DE LUMINĂ

- Inculpat Lucstin câtă lumină aţi furat până acum?
- Multă, domnule Judec
ător Divin şi onorată Înaltă Instanţă Divină, foarte multă.... Sunt maestru iluminat şi fur de cincizeci de ani lumină. Quintale, tone, milioane de tone... habar n-am! Cine să le mai ţină socoteala.....!?
- Experţii poliţiei au clarcalculat un furt de douăj’ de catralioane de lucşi ceea ce înseamnă, două miliarde de tone de zi lumină, atat cât cântareşte Carul Mare încărcat până la refuz şi cu tara lui cu tot, iar clarconcluzia lor este extrem de riguroasă. Mai bine mărturisiţi.
- Nu ştiu ce au clarcalculat ei acolo, că dacă eu care am furat-o nu mai ştiu, ei de unde să ştie! Vă dau şi-n scris !
- Toate răspunsurile dumneavoastră în faţa Înaltei Instanţe Divine trebuie să fie clarverbale. Câtă lumină aţi furat ?
- Clarverbale.
- După flagrantul cu lumina aţi părăsit locul faptei. Este adevărat?
- Clarverbale.
- Vă rog să încetaţi cu miştocăreala că vă agravaţi situaţia ! Răspundeţi dacă este adevărat sau nu.
- Da onorată Înaltă Instanţă Divină, este adevărat.
- Spuneţi vă rog, unde aţi plecat după ce aţi fost prins în flagrant că furaţi lumină?
- La un club exclusivist cu sală de tortură din dimensiunea a cincea.
- Cum se numea clubul? 
- Nu mă întrebaţi cum îi zicea că nu-i ştiu numele.
- Vă rugăm să faceţi un efort de memorie.
- Nu ştiu domnule Judecător Divin şi onorată Înaltă Instanţă Divină, mai bine întrebaţi-i pe poliţişti că ei m-au dus acolo.

6 comentarii:

  1. :)))
    Maeştrii fură lumină, aspiranţii fură curent...
    Încep să cred că toată lumea fură câteceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eminescu şi Creangă fură mari prieteni...

    RăspundețiȘtergere
  3. Inculpatul asta de fura lumina Divina , Lucstin asta , de unde fura nu cumva da si la beizadele sa pape o buca' de paine Divina ? Io nu stiu zau ce se mai leaga judele al Divin de el ...:) )))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Toata lumea trebuie sa trăiască, atunci când o mţnă spală pe alta!
      Chiar aşa se şi întâmplă mai departe. Aşa cum spui.

      Ștergere
  4. Imi place blogul tau si l-am inclus pe lista blogurilor mele preferate.

    M-as bucura sa-mi incluzi si tu blogul pe lista ta...

    Numai bine !

    George Anghel
    http://trezirea-constiintei.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Eu, buricul pamantului zic asa: