PERSOANE INTERESATE

O FI BINE, O FI RAU !?


luni, 29 noiembrie 2010

CIOCARLANUL

Motto: 
Lie, Lie,
Ciocârlie,
Zbori în soare
Cântatoare
Si revina
Din lumina
Pe pamânt
Cu dulce cânt! 
Poate numai pentru melodia lui George Enescu care te inalta si te cutremura si am merita sa ne consideram Buricul Pamantului.
 
 Apoi, daca este sa fim drepti si sa ne uitam mai atenti la noi, nu micuta ciocarlie este cea care ne mai defineste astazi sufletul de roman, ci din pacate cel cu care ne identificam este ciocarlanul, un fel de terci manelizat de ciocarlie cu marlan. Sau poate cu tiganusul (plegadis falcinellus)
Eheeee... ! Daca Decebal i-ar fi invins pe romani, alta ar fi fost soarta lumii astazi. S-ar fi rugat Uniunea Europeana cu cerul si cu pamantul de noi, ca s-o primim in Dacia. N-a fost sa fie! Baieti buni, da' n-am avut noroc! Dar daca totusi suntem unici, irepetetabili si geniali si nu ne dam inca seama?

10 comentarii:

  1. Macar de ne-am crede buricul pamantului si ne-am purta in consecinta, dar nici macar de asta nu suntem in stare noi ciocarlanii.
    Cand ne-am vazut ultima data, am vorbit ceva mai mult despre povestile astea cu leaganul civilizatiei si cu ciocarlanii dacologi... pana si pe ei ii dezamagim!
    Suntem ciocarlani etnobotanicizati prin propria vointa! Daca Decebal ii fugarea pe romani, cioarlanii poate ca invatau sa scrie si uite asa aveam si noi cu ce ... Oricum poate o sa ne rescriem istoria in anu 1d.g.n. (dupa gaura neagra).
    Pana atunci propun sa ne bucuram ca suntem si sa ne temem sa fim... fiecare cu parerea lui: noi cu a noastra si ei deloc!
    O imbratisare si am zburat ca un ciocarlan gratios!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata Aditzule!

    "Noi ciocarlanii"...!!:)))
    Ce frumos suna! Nu m-am gandit! Asa e! Avem mot, suntem terni, topaim de colo-colo ca si cum am avea treaba, dar cel putin suntem veseli. Am citit despre ciocarlani ca unul din locurile preferate pe langa care se aduna sunt docurile... Nu cred ca sunt oportunisti si pomanagii.
    Probabil ca se se uita dupa flota.... :))
    Si fluiera...a paguba!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar daca ne nasteam romani? Eram acum mai bucurosi sau mai tristi? Romani sau romani tot un drac, trac, geto, veto... suntem. Caci dieferenta, zic eu, este facuta doar de o caciulita mica, mica de tot asezata pe-o sprinceana. A la Amza Pellea sau George Constantin ca nu mai tin bine minte care e Burebista si care Decebal.

    RăspundețiȘtergere
  4. Auzi Arhanghele!

    Da de ce porti tu ochelarii lui Stevie Wonder cand vezi lucrurile asa de clar? Pai sa stii ca ai dreptate! Caciula era aceeasi, ca a ramas la recuziter dupa ce s-a filmat "Dacii" si i-au dat-o si lui Burebista s-o poarte pentru ca ataiat vita de vie si le-a luat vinul de la gura si din cap tuturor dacilor... De fapt aveau numai una si se filmau toti cu ea.

    Ca sa stii! Eu am vrut asa si s-a facut Voia Mea. Pentru ca dacii in loc sa creada in Mine, au crezut in daci verzi pe peretii pesterii in care s-a scoborat Zamolxe pe muntele Kogaionon, ala pe care nu reusesc dacomaniacii sa-l descopere nici in ziua demazi. Si nici maine. Si niciodata pentru ca este o poveste. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ia uite Gabi ce-am primit...! Tocmai ce vorbeati!:)

    http://quadratus.wordpress.com/2008/09/05/kogaion-muntele-sacru-al-dacilor/

    Doamne, pot sa ma ocup putin de problema? :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Carter.... :))
    E grea limba romana, asa-i?
    Probabil ca ai intentionat sa scrii urmatoarele:

    M-am adaugat la "persoane interesate". As fi fericit daca ai face si tu acelasi lucru. Multumesc.

    Si eu iti multumesc dar din pacate nu ma intereseaza traficul. Ma intereseaza oamenii si blogurile lor.

    RăspundețiȘtergere
  7. :)
    'Neata, Bunule!
    Unde-i pricuriciul???

    RăspundețiȘtergere
  8. http://karina-lumeanoastra.blogspot.com/2011/05/ciocarlanul.html

    RăspundețiȘtergere

Eu, buricul pamantului zic asa: