PERSOANE INTERESATE

O FI BINE, O FI RAU !?


marți, 16 februarie 2010

MICII HOLOGRAFICI

 
Micii - iluzie sau realitate?
Daca materia este doar o iluzie si totul este energie si constiinta, o imensa holograma, ce sunt micii? Constiinta sub alta forma? Campuri vibrationale prajite? Fragmente de constiinta adunate la un loc apartinand unor forme de energie denumite empiric de mintea umana: carne de vita, carne de oaie, piper, sare, etc? Fiind parte a constiintei si stiind ca orice este in mare este si in MIC, au micii constiinta? Sau ei nu exista deloc, ci sunt doar un produs al mintii noastre? Noi oamenii, care suntem doar o iluzie de materialitate, caci nu-i asa suntem vibratie, atunci cand mestecam si inghitim cativa mici, care reprezinta o alta iluzie de materialitate, inseamna ca iluzia mai mare o inghite pe cea mica, si o transforma prin digerare si excretie intr-o iluzie de c....? Iluzia cea mare isi bate joc de cea mica dezalchimizand-o sau pur si simplu sau ii acorda o noua sansa de existenta? Iata cateva intrebari ale caror raspunsuri nu le-am gasit in filmuletul de mai jos, foarte interesant dealtminteri.
Filmul va rog!

16 comentarii:

  1. :)
    Bun gasit, Bunule!
    ... de fapt, NOI nici nu existam. Suntem doar visul Constiintei universale fractalizat.
    Are pofta de mici in vis, papa mici!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu dai micii holografici, eu vin cu berea virtuala, Tzugulea aduce ardeiul iute lingvistic...
    Cine ne canta muzica sferelor?! Ca de dansat, dansam cu totii.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    suuper tare, Iris!
    Mi-a placut!
    Vom dansa de mama focului in ciuda faptului ca "visul" constiintei universale va decide, la un moment dat, ce pion sa scoata din vis...

    RăspundețiȘtergere
  4. Fain Fain. mici bere si mujdei cu muzica.::))

    tare asa fi curios daca erau schiopi sau orbi cum disecau problema tovarasi din filmuletul tau. Eu de o viata ma rog sa-mi creasca aripi si abia daca am reusit sa fac sa-mi creasca parul pe spate.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce îmi plac micii...! Îmmm, aş mânca 1 milion !

    RăspundețiȘtergere
  6. :))))
    Elvis, ai remarcat ce bine "miros" astia holografici??!

    RăspundețiȘtergere
  7. 1 milion ???
    Cat de mici tre' sa fie micii aia ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Offtopic (cu scuzele de riguare)

    Tzugulea, am reusit sa citesc o parte din comentariile de la "gandeste cu inima" si am vazut polemica ta cu Camelia.
    Eu zic ca "receptorul" poate fi oricare si oriunde, pe sau in trupul tau, creierul e doar "traductorul". Prin distrugerea formatiunii neuronale care iti reflecta in constient o anumita emotie (amigdala ziceti voi, eu as insira mai multe, dar acum e mai putin important), nu inseamna ca emotia a disparut, sau ca receptia ei s-a oprit, ci doar ca tu nu mai constientizezi starile respective.
    La extrasenzoriali, datorita sensibilitatii lor deosebite, receptia reuseste sa bypass-eze traseul clasic neuroendocrin, sa eludeze analiza rationala si sa se manifeste in planul constient direct si brusc, pintr-o intuitie sau revelatie.
    In realitate, emotiile de care vorbesti tu sunt manifestari de natura neurovegetativa, practic feedback-uri ale unor senzatii sau perceptii, urmate unor "traduceri" cerebrale complexe prin comparare cu sabloanele cunoscute. Este mecanismul clasic in care definim emotiile, dar ar trebui sa admiti ca exista persoane care si-au extins si modificat modul de a "simti".

    Scuze ca m-am exprimat aici, desi subiectul fusese depasit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine v-am gasit prieteni!

    Tzugulea, Iris, Sorin, Elvis si Maria,
    O veni si vremea aceea cand ne vom aseza la iarba verde, impreuna cu toti prietenii nostri, cu cate o bere in mana si cu micii sfraind pe gratar? Suna bine?

    Sorine, asa de tare mi-a placut remarca ta cu aripile, incat am atasat-o antetului blogului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bun regasit!

    Aroma de mici m-a atras din nou... pe-aici!
    :)
    Bunule nu numai ca suna, dar deja mental construim holograma! :)

    Iris, nu vreau sa reiau dialogul, astfel ca-ti raspund succint:
    cardiomiopatie Takotsubo!
    O seara frumoasa, tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  11. Tzugulea, Sindromul inimii ranite?!
    :)))))))))))
    Bine. Tac, daca admiti ca am egalat scorul. Acorda-mi aceasta mica revansa pentru numarul mare de "infrangeri" intelectuale pe care le-am suportat pe teme de lingvistica.

    RăspundețiȘtergere
  12. Iris, fata frumos colorata, daca aducicu tine muzica sferelor la ospatul holografic, admit cu cea mai mare placere.
    Nu vezi? Nimeni nu s-a oferit sa vina cu muzica sferelor.
    :))
    O seara frumoasa.
    sorry, mancasem litere... pofta-i mmmmare!

    RăspundețiȘtergere
  13. De acord. Poate pana iesim din post reusesc sa descopar si muzica sferelor.
    Daca nu reusesc, ce facem? Lasam balta chermeza??!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Unde dai şi unde crapă!
    Dane, eu m-am inspirat din filmuleţul tău şi acum încep să imbârlig nişte aţe , în stilul "conştiinţei" şi a vibraţiilor ce le-am văzut pe la tine şi pe la Cristiana pe bloguri.
    Dacă reuşesc, şi vor fi acceptate în lucrarea de licenţă a fiicei mele,(modă şi design)o să vă cer permisiunea să menţioneze sursele de inspiraţie cu linkurile respective.
    Sară bună, să ai!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mariana draga,
    Eu n-am habar de nimic. Da rogu-te numai linkurile Cristianei. Ea stie ce vorbeste. :)
    Multumesc de trecere.

    RăspundețiȘtergere
  16. Mulţumesc Dan,
    eu mă refer la fotografii după care ne inspirăm. Nu punem texte.

    RăspundețiȘtergere

Eu, buricul pamantului zic asa: